Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, of vragen? Kijk dan hieronder of je jouw antwoord kunt vinden tussen de veelgestelde vragen. Staat het antwoord dat je zoekt er niet bij? Stuur dan gerust een berichtje via info@open-boek.nl of via de contactpagina, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

1. Ik heb nog geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen, hoe moet ik nu betalen?

Het kan zijn dat het even duurt voordat je de bevestiging ontvangt omdat ik die handmatig moet verzenden. Het makkelijkst is het als je meteen na je bestelling het geld overmaakt. Mocht je toch je scherm al gesloten hebben kun je de informatie ook hier vinden, of hier:

IBAN: NL45 RABO 0315 4078 40
TNV: MMJ Collignon
Vergeet je bestelnummer niet te vermelden!

2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Wij verzenden op maandag, woensdag en vrijdag. We streven ernaar je bestelling binnen die termijn te verzenden. Bij drukkere perioden kan dit afwijken, maar dit wordt altijd aangeven op de site. Bestel je artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. Heb je andere vragen over de levertijd van je bestelling? Stuur dan gerust een berichtje!

4. Kan ik mijn bestelling ophalen?
Nee. Vanwege de onrust die dat voor mij oplevert kun je je bestelling helaas niet ophalen. Iets met spoed nodig? Stuur gerust een berichtje, dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. Ook voor andere vragen rondom bestellingen kun je contact opnemen. 

5. Ik wil mijn bestelling retourneren. Kan dat?
Je kan je bestelling niet retourneren. Is er iets mis? Laat het dan weten, dan lossen we het op!

6. Oh jee, ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@open-boek.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.

7. Ik heb geen bevesting ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt. 

8. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@open-boek.nl.